Geplaatst: 09-06-2004 20:53
Ik wil een bmw 318IS (16klepper) aanschaffen, alleen zit ik
met het probleem. Dat hier mij niemand kan vertellen, hoe de distributie zit ``ketting of riem``. En aangezien ik ver moet rijden om dat ding hier te krijgen moet ik het zeker weten.
greetz bas.