Geplaatst: 09-06-2004 18:24
[14169] Als ik de motor laat draaien gaat de temperatuur met normale snelheid omhoog . de langzame stand van de koelvin schakelt in.. na een tijdje komt ook de snelle stand van de koelvin erbij.maar .... dan gaat het lampje op het dashboard branden * probleem met koelsysteem* de temparatuur blijft rond de 100 graden hangen en de koelvin blijft op snel vermogen draaien..maar... als ik de motor sneller stationair laat draaien zakt de temperatuurmeter met een rotgang naar ongeveer 85 graden.. ik zat te denken aan aan defecte waterpomp.. slippende koelschoep ..?? wie heeft deze ervaring al een keer gehad ?