Geplaatst: 16-01-2006 20:31
wij hebben volgend probleem : een zafira Y20DTH 2002 . Het lampje van de motor brandt bij koude motor en geeft defectcode voorgloeisysteem algemene storing . logischer wijze zijn dit de gloeibougies . Wij dus de 4 gloeibougies vervangen en probleem opgelost . NU heeft deze klant een onderhoudscontract ( alles - in ) en daar doen ze moeilijk over omdat ze allmaal vervangen zijn . Wat zijn jullie ervaringen ? 1 gloeibougie vervangen en 1 maand later nog 1 en nog 2 maand later nog een en .......... zo blijven we bezig vind ik .
Graag een reactie wie ze allemmal vervangt en wie daar geen voorstander van is
dank