kraak in de achterklep

4 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-06-2004 22:15

[14468] hallo ik heb een probleempje als ik de achterklep van de zafira naar beneden duuw en dan weer omhoog trek hoor ik een raar krakent geluid dat hoor ik ook wel eens als ik over een hobbeltje rijdt