Geplaatst: 18-01-2006 0:36
[47158] Kan iemand mij vertellen wat het verbruik van zo'n astra mag zijn? Op lange afstanden kan ik net geen 1:15 halen met stadsritten (en rustige rijstijl)nog geen 1:13.
Verder heb ik vooral met koude motor een probleem met trekkracht. Als ik een constante snelheid rij tussen de 2500 en 3000 toeren en ik laat het gaspedaal een klein beetje terug komen dan lijkt alsof de auto juist nog even doortrekt. (alsof de turbo druk gaat leveren) Zelf dacht ik aan een vacuum probleem maar die is voldoende en er is geen lekkage. Het storingslampje gaat niet branden en de auto loopt verder goed.