Geplaatst: 18-01-2006 16:01
[47191] Als ik een nokia 6110 plaats werkt alles maar als ik een 3120 plaats werkt het niet meer, het display blijft zeggen plaats telefoon terwijl telefoon in houder zit, deze oplaad en een auto in het beeld laat zien.
Voor mijn gevoelzit de verkeerde cradle in de auto maar volgens de klant heeft het wel gewerkt. De dealer heeft nog niet het nummer van de cradle.