Geplaatst: 14-11-2007 10:23
[92855]Af en toe heeft deze auto last van slecht aanslaan bij zowel koude als warme motor. En af en toe geen vermogen, bijvoorbeeld bij inhalen of gewoon veel vermogen vragen dan trekt ie niet zoals het moet bij een 128kW 2.5
Ik heb al dingen gehoord via de dealer als luchtmassameter, lucht- en/ of brandstoffilter, accu te weinig spanning, pompverstuivers defect...
Deze auto komt binnenkort. Wie heeft er wat tips e.d.? Uiteraard laten we de bus eerst uitlezen bij de dealer.
Bij voorbaat dank!