Geplaatst: 14-11-2007 13:46
[92868]Een paar maanden terug begon Diagnoselampje te branden. Bij Opel dealer geweest en uitlaten lezen en ja Foutcode P 0174 ( heb ik ook al gelezen op deze site) Nieuwe Mafsensor laten plaatsen Lampje ui na een km of 18 lampje weer aan weer terug naar dealer uitlezen en foutcode 130 Lambdasonde defect volgens dealer Gisteren terug hebben ze eerst mijn sonde geploaatst in een andere agila en niks aan de hand de hele handel weer terug geplaatst . En volgens dealer zo het Motorstuurapparaat defect zijn. Vanochtend reeds 30 km gereden en nog steeds geen lampje
Wie weet raad ik geloof zelf niet zo in het motorstuurapparaat , zou het niet de EGRklep kunnen zijn ?????
Ik hoop op een oplossing.
Groeten Piet