Geplaatst: 15-11-2007 11:07
[92937]hallo
wij hebben een probleem met een frontera .
motor start goed en loop goed stationair.
maar bij gas geven komt de motor langzaam en slecht op toeren.
volgens dealer was de inlaatspruitstuk pakking lek. dus deze hebben we vervangen.maar mocht niet helpen.
EGR bekeken ziet er goed uit.
geen storingen . en sensoren werken allemaal goed.
uitlaat zit niet verstopt,dsnaar staat optijd.
filters allemaal vervangen.
wie weet er een oplossing ?