Geplaatst: 19-11-2007 19:40
Het Co blijft te hoog bij 3000 t/m 0,75, lambda is goed rond de 1, en stationair staat hij ook goed 0,25, lambdasonde verwisseld en pendelt goed,geen uitlaatlekkage of lekkage bij spruitstuk, carterventilatieslangen los halen helpt ook niet, uitlezen gaf lambda aan, inmiddels weg.vaccuumslangen goed; iets hoge 02 en Hc maar valt erg mee, bij loshalen van mapsensor vliegen alle waardes omhoog. Hoe kan die Co nou zo hoog blijven? Gaarne hulp. bij voorbaat dank.