Geplaatst: 10-02-2007 14:25
Pixelfouten in dashboard
Mijn 530D (2001) heeft hetzelfde mankement. Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het wordt veroorzaakt door de verbinding (lijm/ soldeer ?) van de flexibele printspoor-strip op de achterkant van het (matrix-)display.
Ik hoor graag van atl-motorsport hoe men die verbinding herstelt (een nieuw display voor genoemde prijs zit er niet in, lijkt me) en hoe lang nieuwe 'dooie pixels' dan uitblijven .....