Geplaatst: 08-02-2005 9:59
Ik heb een vw golf staan type 3 2.0 gti 8v. De auto heeft een goede koud start. als je gaat rijden doet hij het perfect. na ongeveer 15 minuten als de auto warm is en je laat hem stationair draaien begint de motor vreselijk te bokken. de toeren gaan dan op en neer en vervolgens slaat de motor af. De auto is dan wel weer makkelijk te starten.