2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 30-11-2007 9:38
[93882]Wie kan mij zeggen hoe het service interval op het dashbord moet gewist worden van een B klasse van 2006 .Met de knopjes op het stuur lukt het ons niet.
groet, carmelo