Geplaatst: 26-11-2007 10:55
hallo
ik heb hier een audi staan met het volgende probleem, auto gaat in zijn noodloop na dat er een stuk mee gereden is gaspendaal doet dan niets meer auto loopt verhoogd stationair +_ 1200 toeren auto uitgelezen
met bosch kast en geeft dan de volgende storings code 376 transportpomp additief temp te hoog.
wie weet raad ??
tevens de auto bij vw uitgelezen daar gaf de testkast aan sensor 1/2 voor gaspendaalstand g79+g185
onaannemelijk signaal sporadisch .
dus toen ook gaspendaal vervangen maar dit mag niet baten.
en als je de auto een nacht laat staan dan loopt hij weer goed een poosje, het lijkt wel dat er iets te heet word
en als dat weer afgekoelt is dat hij het dan wel weer goed doet.
groetjes gavin.