Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
mei 2026
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-11-2006 15:28

Om je kachel paneel te reseten, doe je het volgende: start de motor, zet de blower voluit, zet de knop voor de ventilatie op hoofdruimte (geheel links) , zet de schuif voor de verwarming op koud, dan druk je de knop achterruitwisser/sproeier en de knop A/C tegelijk in en houd ze 5 sec vast,tot alle lampjes gewoon gaan branden , dan gaat er van alles knipperen (cooldown test) als de test binnen twee minuten lukt dan gaat het ledje van de achterruiten wisser knipperen (links boven) deze druk je dan in (exit test) en moet alles weer normaal zijn , als de lampjes van de circulatie en de A/C gelijktijdig blijven knipperen dan is de test mislukt, gewoon weer opnieuw proberen, je kunt ook de knoppen achterruitenwisser en achterruitenwisser/sproeien tegelijk indrukken. test is in principe het zelfde.

Deze kennis is trouwens niet van mijzelf, maar dit kwam ik tegen in een topic die pas geleden is geplaatst.