Geplaatst: 11-02-2005 12:31
[25924] Bij deze auto gaat het motorstoringslampje soms branden. Uit lezen geeft hij foutcode 17536 aan. 17535 = P1128. Brandstofafregeling op lange termijn, volledige toerental-/belastingbereik, cilinderrij 1 - systeem te arm.
Ik heb al alle vacuumslangen gecontroleerd, gasklephuis schoongemaakt maar storing komt terug.
Als ik de storing wis blijft hij soms twee weken weg en soms gaat het lampje na drie dagen alweer aan. Weet iemand nog raad of ooit hetzelfde gehad??
Alvast bedankt.