2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 20-08-2007 21:21
[86858]beste colega's,
wil graag cruise control op deze caddy bouwen maar heb even een schema nodig hoe dit moet worden aangesloten, kan iemand mij hiermee helpen???Heeft iemand hier ervaring mee??
mvrgr j