knipperend diagnoselampje 2.5td

8 reacties

Merk
Opel
Model
Omega
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-02-2005 12:10

[26049] Hallo allemaal,

vraagje, heb hier een Omega 2.5td uit '97 waarvan af en toe het motordiagnoselampje opligt en dan weer uitgaat. Kunt dan ook gasgeven wat je wilt maar er gebeurt niets tevens begint hij dan een raar geluid te maken. Volgens de computer een storing in het brandstofsysteem. Gebeurt voornamelijk bij overschakelen. Als het niet knippert rijdt hij als een trein.

Iemand misschien zoiets meegemaakt.