navigatie antenne

5 reacties

Merk
Peugeot
Model
407
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-02-2005 0:27

[25973] We moeten dinsdag een carkit monteren met een extra gps antenne, nu is mijn vraag wat is een goeie plek om deze te monteren? En mocht hij toch buiten in bijv. de waterbak moeten waar heb je dan een goeie doorvoermogelijkheid?

ALvast bedankt voor julie reacties

robin