Geplaatst: 12-02-2005 0:27
[25973] We moeten dinsdag een carkit monteren met een extra gps antenne, nu is mijn vraag wat is een goeie plek om deze te monteren? En mocht hij toch buiten in bijv. de waterbak moeten waar heb je dan een goeie doorvoermogelijkheid?
ALvast bedankt voor julie reacties
robin