Geplaatst: 13-02-2005 13:56
er schijnt momenteel een probleem te zijn met de "echte" saab motoren in de 9-5. door een carterventilatieprobleem kunnen er smeringsproblemen onstaan. welke saab specialist weet hier wat van. en vooral in welk geval is hier sprake van garantie als het misgaat.