Geplaatst: 16-02-2005 18:38
Hallo allemaal
Sinds een paar dagen heb ik problemen met mijn Omega v6 2.5 draaiend op LPG (G3) en Benz. de motor heeft rond de 400000 gelopen maar loopt (liep) altijd zeer goed geen olie en water verbruik enz.
Bij 3000 toeren en als hij goed op temperatuur is begint hij te stotteren (als hij koud is geen probleem) en de toerenteller naald begint heen en weer te dansen ook gaat het controlle lampje aan van het motormangement systeem aan wat weer uitgaat als ik gas terug neem blijf je gas geven gaat de motor hevig pruttelen en ploffen in de uitlaat.
dit gebeurt zowel op lpg als benzine. recentelijk is de auto gekeurd en is er wat aan de gas afstelling veranderd maar hij liep daarna nog steeds goed. problemen begonen later..
Iemand een idee wat het kan zijn? Alvast bedankt!!
Groeten Jetz