Geplaatst: 16-02-2005 10:37
[26283] beste lezer bij deze vito is de zekering al enkele malen stuk gegaan.momenteel blijft hij heel maar de pomp draait niet uit meting is gebleken dat het pomprelais niet wordt aangestuurd vanuit het stuur aparaat deze zou het relais massa moeten geven maar doet dit niet.als je dit zelf doet dan begint de pomp te draaien (zonder bijgeluiden dus de pomp lijkt goed te zijn)
ook blijft er op het daschbourd constand een controle lampje van het veersysteem branden.wie heeft dit al meegemaakt of kan ons advies geven?? b.v.d