17diesel houd in

9 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-02-2005 20:09

[26323] heb n 1.7diesel hier staan die inhoud tijdens continu snelheid.

lijkt dan net of ie maar op 3 cil loopt(zelfde gevoel als bij een benzine motor die een bougie kabel stuk heeft) plotseling schiet hij vooruit en trekt ie n stuk beter,maar dat is voor korte duur. hij houd daarna weer in en trekt slecht. heb de luchtfilter/aanzuiging gecontrolleerd en gekeken of t brandstofsysteem geen valse lucht aanzuigt. moet ik het probleem bij de injectoren zoeken of ligt t aan de pomp. (de filter is ook vervangen)wie heeft hier ervaring mee of kan mij helpen? opeltje misschien? vast bedankt

grt. mark