Geplaatst: 16-02-2005 20:09
[26323] heb n 1.7diesel hier staan die inhoud tijdens continu snelheid.
lijkt dan net of ie maar op 3 cil loopt(zelfde gevoel als bij een benzine motor die een bougie kabel stuk heeft) plotseling schiet hij vooruit en trekt ie n stuk beter,maar dat is voor korte duur. hij houd daarna weer in en trekt slecht. heb de luchtfilter/aanzuiging gecontrolleerd en gekeken of t brandstofsysteem geen valse lucht aanzuigt. moet ik het probleem bij de injectoren zoeken of ligt t aan de pomp. (de filter is ook vervangen)wie heeft hier ervaring mee of kan mij helpen? opeltje misschien? vast bedankt
grt. mark