Geplaatst: 17-02-2005 12:47
[26372] Ik heb vandaag een 406 met ag dgi installatie
Tijdens opwarmmfase houd hij afen toe in en hij stopte er vanmiddag steeds mee tot hij wat op temperatuur kwam
Soms tijdens het rijden heb je het gas pedaal op een vaste stand en
is het of er geen brandstof of onsteking komt vanaf ong 2500
zakte hij naar ong 1250 en pakte dan weer op en zakte dan weer af De lamda sensor werkte zeer traag ik heb die stekker erop en eraf gedaan nu werkt hij weer sneller maar sloeg wel weer een paar keer af onderweg
Ik heb de gasinjectorklep even gewisseld met een goed werkende maar dat maakt niet uitOp benzine leek ik het ook een keer te voelen maar ik weet het niet zeker