Geplaatst: 19-01-2006 12:33
hallo
ik heb bij deze auto de starter vervangen omdat bij het omdraaien van de sleutel de starter zeer moeizaam of helemaal niet rond draaide. dat bleek niet het probleem te zijn deed nog hetzelfde,toen heb ik vanaf het contactslot de draad die het startrelais bekrachtigd helemaal vervangen en bypass zeg maar.en ook heb ik plus en min pool vervangen maar helaas draaid de startmotor nog steeds af en toe langzaam of niet rond wat kan dit zijn ???