Geplaatst: 20-01-2006 9:36
[47322] Ik heb pas geleden een mr2 2.0 16v twincam uit 1991 gekocht, en heb van tevoren eens gekeken naar het brandstofgebruik i.v.m. kosten. Ik ben toen tot de koop overgegaan maar ik vind dat deze teveel brandstof gebruikt 15 ltr op nog geen 100km bij normaal rijden. Is dat normaal of kan er iets defect zijn van elekctronica. Motor loopt zo heel goed en houd ook niet in.