Geplaatst: 22-01-2006 11:38
[47455] Ik heb een ford scorpio 2.3 16v van 1996 waarvan, als hij op contact gezet wordt, de verlichting blijft branden. Ook op de uit-stand. Weet iemand waar dit aan kan liggen. Is deze schakelaar eenvoudig te vervangen? zo ja, hoe?
Alvast bedankt