Geplaatst: 26-05-2004 22:44
Deze golf houdt bij het optrekken in, ook bij verder doorrijden/doortrekken is het net als of je turbo wel of niet inschakelt? je krijgt weer een stoot en schiet je weer vooruit dit gaat zo door de luchtmassameter lijkt goed de turbo druk ook die schiet dan wel even omhoog tegen de 2 bar aan. herkent iemand deze klacht