Geplaatst: 30-05-2004 19:08
Het lampje van het motormanagement gaat steeds weer branden. Ik heb het al getest met mijn foutcodelezer van het merk 'snap-on' en op het schermpje verscheen code; 'PO221 Circuit gasklepstandsensor 2'. Ik heb de gasklepschakelaar reeds vervangen, daar waar de gaskabel bevestigd is. En ik heb ook al een extra massadraad toegevoegd bij één van de vier draden die aan de gasklepschakelaar komen. Wat kan ik nog meer doen om mijn probleem te verhelpen?