Geplaatst: 25-01-2006 16:55
[47717] Hallo allemaal ik heb hier een peugot 807 en op mijn boordcomputer staat storing emissisysteem en roetfilter niveau te laag en auto rijd in noodprogramma gaat niet op volle snelheid.. En heb nog een peugot 807 staan waarvan er op de boordcomputer staat storing uitlaatgasklep ??? Weet iemand misschien wat dit allemaal kan zijn ????