Peugot 807 storing emissisysteem??

3 reacties

Merk
Peugeot
Model
807
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-01-2006 16:55

[47717] Hallo allemaal ik heb hier een peugot 807 en op mijn boordcomputer staat storing emissisysteem en roetfilter niveau te laag en auto rijd in noodprogramma gaat niet op volle snelheid.. En heb nog een peugot 807 staan waarvan er op de boordcomputer staat storing uitlaatgasklep ??? Weet iemand misschien wat dit allemaal kan zijn ????