Geplaatst: 23-01-2006 20:40
[47578] Met veel moeite hebben wij het reservewiel er onder uit gehaald.
De bout ging zwaar en later bij het terug zetten is naar mijn idee die bout dol geworden want hij wil niet meer omhoog of omlaag. Wat is er aan te doen? nieuwe reservewielhouder of is dit nog te repareren.
Het is een reservewiel houder met staalkabel in het midden van het reservewiel.