Hoog olieverbruik

5 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-06-2004 12:02

[13867] Deze vectra x16xel (16-klepper 130.000km) verbruikt vrij veel olie, ong. 1 liter op 1000km. Wij gebruiken bij deze auto al volsynthetische olie 5w/30. Na lang stationair draaien ook geen blauwe rook, dus ben in van mening dat de klepseals in orde zijn. Weet iemand hiervan de oorzaak?