Geplaatst: 08-06-2004 19:25
Deze auto lekt motorolie carterpanpakking 2 keer vervangen krukaslager vervangen krukaskeering vervangen lekt tussen motorblok en versnellingsbak na alles te hebben vervangen heeft het nog niets geholpen het komt niet van boven koppaking is droog en kleppendeksel ook wie weet raad?????? Ps hij lekt behoorlijk iemand een idee???het is een benzine motor een 16vhij is volgens mij van 97 of 98