Geplaatst: 16-06-2004 14:38
[14446] Deze astra ploft en smoort de eerste 200 meter/ +/- 1minuut,daarna rijdt die als een speer.
geen storingscodes opgeslagen,temp.sensor vernieuwd,bougies+kabels vernieuwd viergastest waardes ok.
de auto doet dit alleen bij koude motor.Wie weet raad.