Geplaatst: 25-08-2007 21:34
Hallo ik heb een probleem dat met optrekken de auto niet echt trekt maar boven de 3000 toeren begint hij wel door te trekken.
Ik zit zelf te denken aan de luchtmassameter maar vind het raar dat hij wel goed trekt bij 3000 toeren.
Wie weet er raad.
Bvd Dirk.