Geplaatst: 25-08-2007 19:09
[87198]Hallo,
Ik heb hier een volvo S60 D5 die bij het gasgeven en gas loslaten een blazend geluid geeft in zijn luchtfilterhuis precies of er een lek in een slang van de intercooler zit, doch dit is niet zo.
Kan mij iemand zeggen waar ik dit moet zoeken?
Groeten, Ilse