Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
december 2025
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-02-2007 18:50

3 graden boven nu ? en dan pas gloeien ? dus bij 4 graden gloeit hij niet ? dacht toch dat de gloeiers aangestuurd worden door de temp.sensor.!

Louis gaf een normale vraag en jij een dom antw!niet andersom!

wat wil je in het instruktieboekje lezen dan ? daar vind je echt geen oplossing voor dit probleem.

gas of geen gas geven mag geen probleem zijn..

Stefan