Geplaatst: 10-02-2007 18:50
3 graden boven nu ? en dan pas gloeien ? dus bij 4 graden gloeit hij niet ? dacht toch dat de gloeiers aangestuurd worden door de temp.sensor.!
Louis gaf een normale vraag en jij een dom antw!niet andersom!
wat wil je in het instruktieboekje lezen dan ? daar vind je echt geen oplossing voor dit probleem.
gas of geen gas geven mag geen probleem zijn..
Stefan