Geplaatst: 29-08-2007 13:44
[87463]klant klaagt erover dat de auto stationair schommelt tussen 1000 naar 500 en stilvalt om niet meer te willen starten.
Hebben eerder reeds een injector vervangen die defect was. Bij ons in de garage doet hij het niet. Start elke keer en rijdt perfect
Geen fouten