Geplaatst: 31-08-2007 12:10
Wanneer normaal aan het rijden maakt niet uit warm of koud, gaat motor stotteren en inhouden, hij reageert totaal niet meer op de gas. Klant heeft reeds luchtmassa meter, bougie + bougie kabels vervangen en injector die stuk was + ook nog bobine.
Ik heb wagen uitgelezen en ben op dat moment geen fouten tegen gekomen, op vier gas meting is stationair het mengsel wat aan arme kant maar niet extreem.
Nu ik zou niet weten in welke richting ik moet zoeken, ik heb al gedacht aan bdp sensor en aan gas klep sensor. Maar voor ik iets vervang wil ik toch jullie raad weten.
Alvast bedankt