Geplaatst: 19-02-2005 20:05
Ik heb een 318is coupe staan en deze begint
in closed-loop situatie
onregelmatig te lopen en houd dan ook erg in
bij optrekken.lambda en co zijn dan ook erg hoog.
heb nu stekker ff losgenomen van lambda sonde zodat ie
in ieder geval goed rijd.
wat zou het probleem kunnen zijn???
temp sensor mischien of lambda sonde zelf?