9 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 20-02-2005 13:20
[26562] Hallo techneuten , ik heb een vraag .van een corrado de versnellingsbak demonteren is dit veel werk, en wat moet ik allemaal los halen.