Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
mei 2026
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-10-2006 19:31

let op bij dit type kun je geen dop opzetten , dit ivm chassisbalk wie in de weg zit

grote steek ring 36 erop zetten en laat een collega bij de tripoiede koppeling aan de rechte kant een koevoet schuins in je starterkrans zetten en deze tegen houden onder spanning. en nu met een beetje kracht de bout losdraaien

sucses