Geplaatst: 22-02-2005 8:24
[26704] ls
donderdag komt bij ons een scorpio v6 2.9 De eigenaar klacht al langere tijd over hoog verbruik (1 op 6). Deze auto komt voor het eerst bij ons dus we hebben nog niets gecontroleerd, maar is er misschien iemand die hier ervaring mee heeft??