hoog brandstof verbruik

4 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-02-2005 8:24

[26704] ls

donderdag komt bij ons een scorpio v6 2.9 De eigenaar klacht al langere tijd over hoog verbruik (1 op 6). Deze auto komt voor het eerst bij ons dus we hebben nog niets gecontroleerd, maar is er misschien iemand die hier ervaring mee heeft??