loopt slecht

5 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-02-2005 10:59

[26832] auto komt slecht binnen omdat die slecht loopt lijkt alsof hij op 3 cilinders loopt.bougie,s vonken,kat zit niet dicht egr klep gereinigt en het storings lampje brandt niet.uiteindelijk maar toch de bougie's vervangen door andere met 2punts electroden zaten eerst vier punts liep daarna al beter stationiar maar als je accelereerde dan is het net alsof hij op 3-3.5 cilinders loop doe je heel rustig gas geven dan loopt hij wel goed. toen toch maar weer 4 punts bougie's erin gezet liep toen weer slechter.waar moet ik het zoeken bobine kapot,zwakke vonk