Geplaatst: 25-02-2005 20:02
[26914] elk jaar opnieuw afgekeurd op de keuring. De roetuitstoot is dan over de 5. Je mag maximaal 3 hebben. Als ik hem dan binnen doe in de garage laten ze hem draaien op een speciaal middel. Dan is de roet ok. Maar het jaar erachter is er weer zoveel roetuitstoot. Met de wagen wordt normaal gereden en er wordt af en toe eens mee in toeren gegaan.
Het betreft een 1.9 TD75 motor.
groet