af en toe lijkt auto geen rembekrachtiging te hebben

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
M-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
230
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-09-2007 18:41

[87998]klant beweert dat soms de auto erg slecht remt. dan voelt het rempedaal aan als een plank. (zoals ik dit vertaal; geen rembekrachtiging)
na een paar keer flink doortrappen en op laten komen is probleem weer weg.
ik heb dit zelf nog niet kunnen constateren omdat dit maar zelden gebeurt.
ongeveer 1 x in 2 weken.
heeft iemand dit ooit meegemaakt?