Geplaatst: 04-09-2007 14:22
Auto trilt erg stationair,dit voel je behoorlijk in de stoel.Motor loopt wel mooi rond ,geen verschil te zien op de toerenteller.Kleppen zijn schoon,compressie goed,geen foutcodes.Het lijkt op iets van een motorsteun maar deze lijken ook goed.Wie zou ons kunnen adviseren.Alvast bedankt.