Geplaatst: 04-09-2007 20:01
Hallo,
Wij hebben hier een mercedes Ml 270 cdi met foutcode p1470 en in noodloop.(kmstand 120.000)
Na proefrijden, storing wissen, weer proefrijden en weer uitlezen, hier gekeken te hebben,
heb ik de oxikat losgehaald, daar lag het binnenwerk los, dus dit heb ik verwijderd, om dat een nieuwe aardig duur was, en de klant de auto al zat begint te worden. daarna weer proefrijden, en de code kwam weer terug.
Op advies van andere specialisten de turbodruksensor, turbodrukregelklep, en de lmm, en uiteindelijk ook de turbo vervangen,
Maar de code komt nog steeds terug, bij volgas doortrekken tot ongeveer 120 km/h en dan gaat de auto ook weer in noodloop.
Aan de luchtslangen zie ik geen scheuren of andere tekenen van lekkage, de intercooler is ook droog.
De vacuumslangen, heb ik ook getest, zie daar ook niks geks aan,
wie heeft er nog een oplossing?
bvd Robert