2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 13-08-2004 14:17
[16729] met aanslaan van de motor loopt even goed ,en dan hoesten en proesten.
compressie is goed
onsteking is goed
krijgt genoeg brandstof
kan motor niet uitlezen .
wie weet raad ?