versnellingsbak

11 reacties

Merk
Opel
Model
Frontera
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-08-2004 18:29

[16840] Geachte lezers,

We hebben hier een opel fronterea 2.2L 16v (5 bak) staan met een lager geluid in de versnellingsbak, het geluid is in alle versnellingen even veel,trap je de kopling in is het geluid ook weg.iemand hier ervaring mee,bv welk lager het zou kunnen zijn,hoeveel werk het is en of je bevoorbeeld speciaal gereedschap nodig hebt.

BVD,

Hans